Серпнева колегія

«Освіта, освітяни – Незламні у війні»

        Під таким гаслом 30 серпня 2022 року відбулося засідання колегії відділу освіти, сім'ї, молоді, спорту та культури виконавчого комітету Міжгірської селищної ради   під головуванням начальника відділу Надії Олексієнко, за участю керівників закладів загальної середньої освіти.

     Начальник відділу наголосила на тому, що війна зруйнувала чимало планів, у тому числі освітянських. У гомінких шкільних класах життя ніби застигло ще 24 лютого 2022 року,  але попри це вдалося чимало зробити. За підсумками 2021/2022 навчального року учні  закладів загальної середньої освіти гідно представили нашу громаду  у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських олімпіад та Малій академії наук, а четверо учнів за результатами ЗНО 2022  набрали по 200-ті балів:

Хіміч Олег – історія, Міжгірський ЗЗСО І-ІІІ ст. №1;

Плець Євгеній – історія, Міжгірський ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Августина Волошина;

Богдан Богдана -  українська мова,  Міжгірський ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Августина Волошина;

Іванина Богдана -  українська мова,  Міжгірський ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Августина Волошина.

       Приємним є й те, що учитель мистецтва  Верхньобистрянського ЗЗСО І-ІІ ступенів Шекета Іван Іванович виборов І місце в обласному турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2022» у номінації «Мистецтво».

     У своїй доповіді   Надія Степанівна  акцентувала увагу на пріоритетних завданнях: безпеці учасників освітнього процесу,  реалізації Концепції Нової української школи в умовах воєнного стану, цифровій грамотності, забезпеченні якості освіти в умовах дистанційного навчання.

     Члени колегії обговорили питання організації безпечного освітнього середовища,  готовності  захисних укриттів, що є пріоритетом у час збройної агресії російської федерації. 

        За підсумками обговорення зазначених питань членами колегії ухвалено рішення, завдання якого спрямовано на здійснення чітких кроків для успішного функціонування системи освіти громади в цей непростий час.

      Освітяни Міжгірщини та всієї України тримають свій освітній фронт, продовжуючи  працювати у важких умовах війни, формують унікальний педагогічний досвід, переосмислюють роль освіти, її ціннісні складники  та беруть на себе новий рівень відповідальності.